۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

روز هفت اسفند به خیابان ها بیاییم

روز اول اسفند کارگران و مردم مبارز در تهران و بسیاری دیگراز شهر ها به خیابان ها آمدند و خواهان سرنگونی سید علی و حکومتش شدند.در این روز هزاران نفر در راهپیمایی و تجمعات اعتراضی شرکت نمودند و با رودر رویی با مزدوران سرکوب گر، ایسادگی کردند و با تداوم مبارزه راه را برای پیشروی هموارتر نمودند. در مقابل سرکوب گران ضمن ضرب و شتم و بازداشت صدها نفر حد اقل سه نفر – یک نفر در میدان هفت تیر تهران و دو نفر در شیراز- را کشتند. بدین وسیله آدم کشان بار دیگر دست به جنایت زدند وخانواده هایی را عزادار نمودند.

اما این جانیان دیگر نه تنها با کشتن و سرنیزه نمی توانند جو رعب و وحشت ایجاد نمایند،بلکه با هر خونی که به زمین بریزند جنبش را بیشتر شعله ور و وسیعتر می کنند و تعداد بیشتری از مردم را به میدان مبارزه می کشانند. برای همیشه نمی توان با سرنیزه حکومت کرد و دیکتاتورها محکوم به فنا هستند.

کارگران و مردم آزادیخواه!

با تداوم جنبش و در اعتراض به سرکوب و جنایات حکومت، به مناسبت هفتمین روز جان باختن سه مبارز راه آزادی، به خیابان ها بیاییم و اجازه ندهیم تا جنایات مزدوران و آمران آنها پوشیده بماند؛ پس از این نباید اجازه دهیم که حکومت مرتکب جنایت گردد و با عکس العمل مردم مواجه نشود. اگر با جسارت و شهامت مبارزه را تداوم ببخشیم روز های سرنوشت ساز و تاریخی در راه خواهد بود و اگر در نیمه راه متوقف گردیم، بار دیگر جانیان به تاخت وتاز خواهند پرداخت و دوران سیاه دیگر حاکم می گردد.سلسله ای از مبارزات به هم پیوسته می تواند جنبش را منسجم،قدرتمند، و به پیش ببرد. حضور هر یک از ما در خیابان ها و در تجمعات اعتراضی یک میخ به تابوت سید علی و دارو دسته ی آدم کشانش اضافه می کند و آنها را برای راهی شدن به زباله دان تاریخ آماده می کند.

ما کارگران سوسیالیست، ضمن محکوم نمودن سرکوب مردم و به قتل رساندن سه تن در روز اول اسفند، خواهان آزادی بدون قید و شرط همه بازداشت شدگان هستیم و همراه با دیگر کارگران و مردم در هفتمین روز جنایت اول اسفند، به خیابان ها می آییم.

ننگ و نفرت بر شکنجه گران و آدم کشان جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی

کمیته های کارگران سوسیالیست داخل کشور-2 اسفند89



آدرس تماس با ما:

sosualistha@gmail.com