۱۳۸۹ اسفند ۲۴, سه‌شنبه

سه شنبه آخر سال، همه علیه جمهوری اسلامی!

کمیته های کارگران سوسیالیست داخل کشور
اطلاعیه شماره   41
برای تداوم  جنبش توده ای می توان سر قرار های مردمی حاضر شد و در این موقعیت که در آستانه آغاز سال جدید هستیم، روز سه شنبه(شب چهارشنبه) مطابق فرهنگ ما جشن چهارشنبه سوری است که با توجه به ممانعت های چند ساله رژیم از برگزاری این روز و افزایش اعتراضات و اکنون خیزش جنبش توده ای، فرصت مناسبی وجود دارد تا در این روز اعتراضات خیابانی را در همه شهر ها انجام دهیم.
در این روز سرکوب گران امکان متمرکز نمودن نیروهای خود را ندارند و مردم در خیابان ها حضور می یابند. برای حکومت ممکن نیست که در تمام محلات و شهرها با مردم مقابله نماید و بنابر این می توان تجمعات را با سر دادن شعار به اعتراضات عمومی و خیابانی وسیع تبدیل نمود. در این روز امکان برپایی تجمعات و تظاهرات خیابانی با حضور جمعی و برنامه ریزی شده ممکن است و یکبار دیگر امکان اعتراضات سراسری وپیشروی جنبش فراهم شده است.
با این حرکت و در ادامه اعتراضات موج دوم مبارزات کارگران و مردم، می رویم تا زمینه اعتراضات و مبارزات وسیعتر و عمیقتری را در سال آینده فراهم نماییم. یقینا موج مبارزات مردمی اقشار بیشتری را در سال آینده به عرصه مبارزه سوق می دهد و به موازات طرح هدفمند شدن یارانه- افزایش قیمت ها و رشد تورم- تضادهای طبقاتی شدیدتر و بازتاب بیشتری خواهند یافت؛ در نتیجه تداوم مبارزه در هر موقعیت ممکن و از جمله سه شنبه آخر سال حلقه اتصال و تداوم مبارزه با سال آینده خواهد بود.
ما کارگران سوسیالیست نیز به سهم خود و به همراه دیگر کارگران و مردم در این روز در اعتراضات خیابانی شرکت خواهیم کرد و این روز را به کارزاری دیگر در مقابل با حکومت سرمایه و دیکتاتوری تبدیل می نماییم.

                 بسوی انقلاب ، زنده باد سوسیالیسم
کمیته های کارگران سوسیالیست داخل کشور- 23 اسفند

آدرس های اینترنتی ما :
http://kargaranesocialist.co.cc/