۱۳۸۹ اسفند ۱۹, پنجشنبه

روز زن در خیابان ها برگزار شد و جنبش ادامه دارد!

کمیته های کارگران سوسیالیست داخل کشور
اطلاعیه شماره   39
با وجود تدابیر شدید امنیتی و بسیج هزاران مزدور،بسیج و سپاه،نیروی انتظامی و لباس شخصی های اطلاعاتی، هزاران نفر در خیابان ها حضور داشتند و موفق به انجام تجمعات پراکنده در خیابان های جمال زاده،فلکه صادقیه،اطراف میدان انقلاب،اسکندری،ولی عصرو ... در تهران شدند. و در مواردی شعارهای "مرگ بر دیکتاتور" و "مبارک بن علی نوبتته سید علی" سردادند؛ بوق ممتد اتومبیل ها به نشانه اعتراض و در همبستگی با مردم چشمگیر بود. طی این تجمعات که چند ساعت به طول انجامید، صدها نفر بازداشت شدند،که اکثریت آنها را زنان تشکیل می دادند.در شیراز در محدوده های بلوار ملا صدرا، بلوار ارم ومیدان نمازی تجمعاتی برگزار گردید که با یورش ماموران مواجه شد مردم با هو کردن و شعارهای مرگ بر دیکتاتور با آنها مقابله نمودند؛ ماموران رهگذران را مورد ضرب و شتم قرار می دادند و چند نفر نیز بازداشت شدند.
مطابق گزارشات در اصفهان چند تجمع برگزار گردید و در رشت و مشهد فضای امنیتی حاکم بود و ماموران از تجمع مردم جلوگیری می کردند.
هر چند با بسیج وسیع نیروهای امنیتی فضای شدیدا امنیتی ایجاد کردند، اما به هر حال مراسم روز جهانی زن در خیابان ها بر گزار گردید و هزارن نفر در خیابان ها حضور داشتند.حضوروسیع زنان در تجمعات چشمگیر بود و حکایت ازنیروی عظیم جنبش زنان همراه با جنبش مردمی است.
کارگران ، و مردم آزادیخواه! 
سرنگونی این حکومت و با توجه به ویژگی های جامعه ما با تداوم جنبش و عمق بخشیدن به آن ممکن خواهد شد؛ پیشروی جنبش همراه با افت و خیز ها است و در هر سیکل مبارزه نمی توان انتظار داشت که حکومت سرنگون گردد و یا جنبش سرکوب گران را به سرعت پس بزند. همانطور که پس از سال 88 جنبش با یک افت مواجه گردید،اما بار دیگر سر بلند کرده و قوی تر از قبل به میدان آمده است، در جریان پیشروی خود طبیعی است که با نوساناتی مواجه گردد. انتظار رسیدن به هدف سرنگونی رژیم به سرعت ممکن نیست و گام به گام با گسترده نمودن جنبش با تداوم آن با رادیکال نمودن آن و ضرورت حرکت به سوی یک انقلاب تمام عیار با حضور کارگران و اکثریت مردم و نه از طریق اصلاحات و مماشات، است که شرایط  برای سرنگونی جمهوری اسلامی فراهم می شود. روزهای درخشان و مبارزه وسیع کارگران و مردم در پیش است و نباید دلسرد و ناامید بشویم. جنبش به پیش می رود و از چنان ریشه های اقتصادی و سیاسی برخوردار است که دستگاه سرکوب قادر به نابودی آن نیست.

    زنده باد جنبش کارگری، زنده باد جنبش زنان،زنده باد جنبش مردمی
17 اسفند 89

آدرس های اینترنتی ما:
sosualistha@gmail.com