۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۰, شنبه

اهداف وبلاگ کارگران سوسیالیست کردستان

وبلاگ کارگران سوسیالیست کردستان، خود را بخشی از جنبش سوسیالیستی در کردستان می داند و نیروی مادی هرگونه تغییروتحول بنیادی به نفع کلیت توده های زحمتکش کردستان را طبقه کارگر کردستان می داند. جنبش سوسیالیستی کردستان، امروز محدود به احزاب و سازمانهای چپ نبوده و بسیار گسترده تر و رادیکال تر از این می باشد. جریانات سیاسی چپ درکردستان در این دوره نتوانستند از ظرفیت مبارزاتی کارگران در کردستان برای پیوستن به مبارزات سراسری توده های زحمتکش ایران بهره ای ببرند و در عوض تا توانستند تئوری و نظریه برای نپیوستن کارگران و زحمتکشان این جامعه به صف اعتراضاتی که در سراسر ایران به راه افتاده بود نوشتند و گفتند.
 این جریانات در ظاهر و گفتار، راهبری جنبش کارگری و نیز جنبش اعتراضاتی زحمتکشان کردستان را در دست دارند اما در عمل وقتی به جنبش کارگری کردستان یا جنبش اعتراضاتی زحمتکشان  نگاهی بیفکنیم هیچ گونه پیشرفتی که این جریانات کوچکترین نقشی درآن داشته باشند را نمی بینیم. تمامی این جریانات در نهایت یک گرایش سانتر را نمایندگی می کنند و منتظربادی هستند که جهت آنها را مشخص نمایند. آنها با ادعای رهبری این جنبش ،کاری جز خالی نمودن میدان مبارزه به نفع جریانات لیبرالی واصلاح طلب انجام ندادند، این احزاب با تحلیلهای سطحی و نادرستی که از اوضاع ایران داشتند و با تکرار شعارهای تو خالی تنها خود را از هر گونه مسئولیت انقلابی در قبال این جنبش تبرئه نمودند.جنبش سوسیالیستی در کردستان صرف نظر از تمامی جریانات و احزاب سیاسی موجود ، ظرفیتی به نهایت بیشتر از گذشته دارد. سوسیالیست های کردستان تمامی تلاش شان در متشکل نمودن کارگران و زحمتکشان این جامعه است. سوسیالیست های کردستان خود را بخشی از جنبش سراسری زحمتکشان ایران می دانند و برای یکپارچه نمودن و حضور متشکل به همراه سایر زحمتکشان ایران مبارزه می کنند. سوسیالیسم آیه منزل و ایده نیست، سوسیالیست های کردستان ، سوسیالیسم را از اوضاع عینی این جامعه استنتاج می کنند بلکه سوسیالیسم را یک جنبش عینی سیاسی برای رهایی طبقه کارگر و زحمتکشان ایران میدانند.
 وبلاگ سوسیالیست های کردستان می کوشد تا  درتجزیه و تحلیل معضلات این جنبش و نیز اوضاع سیاسی و اقتصادی ایران و کردستان، تشخیص اهداف و مطالبات کارگران در کردستان با سوسیالیستهای کردستان همراه بوده و به سهم خود در تقویت این قطب کارگری سوسیالیستی تلاش نماید. مهم برای جنبش کارگری در موقعیت فعلی، نزدیکی هرچه بیشتر فعالین و پیشروان کارگری در کردستان  و نیز در سطح سراسری است و در نهایت این وبلاگ خواهد کوشید که صدای رسای کارگران و فعالین کارگری و سوسیالیست کردستان باشد و در تقویت صف متحد زحمتکشان کردستان با زحمتکشان سراسر ایران در جریان اعتراضات ضد رژیم بکوشد.
وبلاگ کارگران سوسیالیست کردستان
دست تمامی کسانی که خود را بخشی از این مبارزه می دانند به گرمی و رفیقانه می فشارد و آماده دریافت مقالات و نظرات تمامی این رفقا است.
پرتوان باد جنبش سوسیالیستی کارگران کردستان
پرتوان باد صف متحد زحمتکشان کردستان و ایران
وبلاگ کارگران سوسیالیست کردستان
http://kworkersocialism.blogspot.com
ksocialist8@gmail.com